9 Şubat 2015 Pazartesi

BALMİ LİPBALM



                                 

  Herkese Merhabalar. Bugünkü blog yazımızın konuğu hepimizin severek kullandığı Balmi lipbalm yani dudak nemlendiricisi. Watsons'lara ilk geldiği zaman çoğu blogger Eos lipbalm ile benzerliğini yazmıştı. Gerçekten de Eos 'un küp formundaki haline benziyor.

Ürünümüze bir bakalım :


Çok cici bir paketi var. Kapağındaki kilit sistemi sayesinde çantanıza attığınızda kesinlikle açılmıyor. Aynı zamanda anahtarlığınıza da takabilirsiniz. Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatı 10-13 tl civarında. Nemlendirmesini ben seviyorum. Sabaha kadar o nemlilik hissini devam ettiriyor. Eğer dudaklarınız çok kuruyorsa , yaralar oluşuyorsa bu lipbalm size yeterli gelmeyecektir. Ama günlük nemlendirme için istiyorsanız tam size göre bir ürün. Benimkisi çilek kokulu olanı. Nanelisi , ahududulusu , çileklisi ve Hindistan cevizlisisi de bulunmakta.

Ürünün açık hali de bu şekilde :


Ucu koni şeklinde. Eos da ise ucu daha oval şekilde. Eos maalesef ülkemizde her yerde satılmıyor. Sadece bazı eczanelerde satışı yapılıyormuş. Orda da fiyatları 30-35 tl civarındaymış. Bence o ürüne o kadar para vereceğinize ilk olarak bu ürünü denemenizi öneririm :)

Dudağıma uygulanmış hali de bu şekilde:


Gördüğünüz gibi dudaklarınıza hoş bir ışıltı veriyor. Tek başına bu ürünü sürüp de dışarı çıkabilirsiniz. Sanki dudaklarınıza parlatıcı uygulamışsınız gibi duruyor :)

Genel olarak ben bu üründen memnun kaldım. Günlük lipbalm arayışında olanlara öneririm :)

Sevgiyle kalın....


4 yorum:

  1. Güzel bilgilendirmişsin tesekkürler !:)

    YanıtlaSil
  2. bloğunu instagramdaki çekilişle fark ettim, küçük bir iletişimimiz oldu hatta :) bu ürünü Ankaraya dönünce deneyeceğim çok hoşuma gitti, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Denediğinde seninde yorumlarını bekliyorum :)

      Sil