9 Şubat 2014 Pazar

LANCOME PARİS RUJ

 

        

   Herkese Merhabalarrr!! Uzun bir ara oldu yazmayalı biliyorum. Tatile çıktığım için yazamadım. Sizlerden özür dileyerek hemen postumuza başlıyoruz :)

Bugünkü konuğumuz Lancomé' un ruju. Bendeki pembe kapaklı olan 312 numaralı not for salf isimli ruju. Bu marka Tekin Acar , Boyner , Ykm , Sevil gibi high end ürünler satan mağazalarda bulunuyor. Bana hediye gelen bir üründü. Sanıyorum fiyatı 80-120 tl gibi bişey.
Lancomé markasının rujları , ojeleri , göz kalemleri , dudak kalemleri , rimelleri , fondoteni , allıkları , farları , makyaj paletleri , pudraları , parfümleri , cilt bakım ürünleri , vücut losyonları gibi baya geniş ürün yelpazesi bulunuyor. Kısacası bir kadının isteyeceği bütün ürünleri bünyesinde barındıran bir marka. Bende bu markanın 2 tane ruju bulunuyor. İkisi de bana hediye olarak geldi. High end bir marka olduğu için malesef şimdilik başka ürünlerini alamayacağım bir marka. Gelelim benim ürünüme..

 
Ürünümüzün dıştan ve içten görünüşü yukarıdaki gibi. Kabına bayıldığımı belirtmeden geçemeyeceğim. Çok şık , zarif bir paketlemesi var. Kapağı sağlam bu yüzden çantanıza koyduğunuzda kapağı açılıp da rujunuzun çantanıza bulaşma riski yok. Rujumuzun yapısı yumuşak olduğu için kolayca sürülüyor. Benim dudaklarımda herhangi bir kurutma yapmadı. Hafiften nem verme özelliği olan bir ruj. İçinde çok küçük ışıltılar var. Eğer mat ve ışıltısız rujlardan hoşlanıyorsanız size göre bir ruj olmayacaktır kendisi. Hafif bir meyve kokusu var. Kremsi bir yapısı var. Benim dudak çizgilerime dolma yaptı. Aslına bakarsanız bu benim dudak yapımdan kaynaklanıyor. Çoğu ruj dudak çizgilerime dolma yapıyor. Rengi tam bir bebek pembesi. Benim gibi pembe tonlarını sevenler için harika olacaktır. Her ten rengine uyacak bir renk olduğunu düşünüyorum.
 
 
 
 
 
 
 
 
Dudağıma uygulanmış şekli de yukarıda görüldüğü gibi. Dudaklarım ve cildim bu sıralar çok kuruduğu için bu şekilde kenarları pul pul dökülüyor. Onun için kusura bakmayın. Ben rengine bayılıyorum. Sizin de Lancomé dan rujunuz var mı? Bu rengi sevdiniz mi? yorumlarınızı paylaşırsanız çok mutlu olurum kızlar :)
 
Sevgiyle kalınn.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder