21 Şubat 2018 Çarşamba

MODERYA.COM KIYAFET ALIŞVERİŞİM





       Herkese merhabalar kızlar ;


   Kıyafet , çanta ve ayakkabılara karşı hep bir zaafım var. Bu yüzden alışveriş yapmayı da çok seviyorum. Yeni yeni kıyafet siteleri bulmaya ve oralardan alışveriş yapmaya bayılıyorum. Özellikle online alışveriş bu kadar popülerken benim için de onlinedan kıyafet , ayakkabı , çanta alışverişi yapmak pratik oluyor.
Yine yeni keşfettiğim sitelerden biri olan Moderya sitesinde kendi tarzıma uygun kıyafetler buldum. Güzel ve kaliteli kıyafet içeriğiyle beni oldukça memnun etti. Modayı yakından takip ettikleri kıyafetlerden çok belli. Çoğu ürün modaya uygun :)

Neler aldığımı paylaşmadan önce her zamanki gibi sizlere siteyi biraz tanıtmak istiyorum : 
 

 
 
Siteyi açtığınızda karşınıza ilk çıkan sayfa burası. Kolay bir ara yüzü var. Aradığınız ürünü kolayca bulabiliyorsunuz. Bu sitenin en sevdiğim kısımlarından biri de kapalı bayanlar için de tesettür kısmının oluşu. Çünkü çoğu sitede tesettürlüler için kıyafet bulmak zor. Kadınların yanı sıra erkekler ve çocuklar için de kıyafet satıyorlar. İnternetten online olarak sipariş verebildiğiniz gibi , whatsapptan da sipariş verebiliyorsunuz. Kargoları ücretsiz.
Alışverişinizi isterseniz siteye üye olarak isterseniz de siteye üye olmadan yapabiliyorsunuz.
 
 
 
 
 
 
Moderya sitesinde bambu kısmında bambu ipliğinden özel olarak üretilmiş pijama takımları ve gecelikler bulunuyor. Sadece kadınlar için değil , erkekler ve çocuklar için de mevcut.
 
 
 
 
Ürünler Aras kargo ile geliyor. Aras kargonun kendi poşetinde değil de moderya isimli poşetle gönderiliyor.
 
 
 
 
Her bir kıyafet ayrı ayrı poşetlenmiş şekilde. Kargo paketinin içine poşetsiz olarak konmamış.
 
 
Peki ben neler aldım bu siteden ?
 
 
 
 
Bu sene uzun kot ceketler moda oldu bildiğiniz gibi. Benimde normal boyda kot ceketlerim vardı ve uzun süredir uzun kot ceket arıyordum. Moderya sitesinde çok güzel modeller vardı. Ben de bu modeli tercih ettim. Önünde siyah renkte yazılar var. Arka kısmı düz , herhangi bir yazı yok. Benimki Small beden. Biraz boyfriend havası var ceketin. Kaliteli bir ceket. Fiyatı 75 TL ydi.
 
 
 
 
 
Yine bu senenin modası olan inciler...
Bu kazağı sitede görünce bayıldım zaten. Farklı renkleri de vardı. Kolları hafif yarasa kol geliyor. Örgüsü orta kalınlıkta. Ve kazaklarda benim için en önemlisi tenimi kaşındırmıyor. Şuanda indirimde 24,90 TL'ye satılıyor. Laciverti ve siyah rengi kalmış. Buraya tıklayarak satın alabilirsiniz :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bir diğer aldığım kıyafet de kol kısımları küçük pencereli ve
incili haki yeşili renginde elbiseydi. Bu elbise vücuda tam oturan modellerden. Bodysuit tarzı diyebiliriz. Aslında benim gibi yanlarda basenleriniz varsa tercih edilmemesi gereken bir model ama tarzını o kadar çok beğendim ki dayanamadım sipariş verdim. Biraz Kim Kardashian modeli gibi olmuş olabilirim :)
Uzunluğu diz altında bitiyor. Kısa elbiselerden değil.
 İncili haki rengi botumla da kombin yaptım. Çok hoş durdu.
Fiyatı 35,90 TL'ydi.
 

 
 

 
 
 
 
 
 



 
 
 
 
Ve son aldığım ürün de bambu pijama takımıydı. Paçalarında ve yakalarında danteller var. O yüzden sitede en beğendiğim sade modellerden birisi buydu gerçekten. Rengi tam benim sevdiğim gibi pembe tonlarında. Dediğim gibi sitedeki çocuk - kadın ve erkek pijama takımları , şortlu takımlar , gecelikler bambu kumaşı/ipliğinden üretilmiş. Bambu ipliğinin özelliğinden de biraz bahsetmek gerekirse ;  Hafif bir dokuya sahip olduğu için serinlik, bambunun kendine has bir özelliği. Çok iyi nem çekmesi ve hava geçirgenliği sağlayarak bedenin nefes almasına yardımcı olması, yaz ayları için tercih edilmesine neden oluyor. Merserize işlemi gerektirmeyecek kadar parlak. Vücut terini pamuktan daha hızlı emiyor. Ultraviyole ışınlarını kırıyor, antibakteriyel özellik taşıyor. İçeriğindeki bambu kun maddesi sayesinde deride alerji yapmıyor.
Aldığım pijama şuanda indirimde. Fiyatı 57,90 TL.
 fiyatları da 50-100 TL civarında.
 
 
 
Benim moderya sitesi deneyimim ve alışverişim bu şekildeydi. Eğer siz de alışveriş yapmak isterseniz buraya tıklayıp siteye bakabilirsiniz :)
 
 
 

 
 
 
 
                                                       İnstagram : @mimarca_makyaj




7 yorum:

  1. Faydalı tecrübe paylaşımları için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim bloguma da beklerim.

    YanıtlaSil
  3. aliş veriş ederken tek yapmaniz gerekenfantazi giyim gibi türleride gözden geçirmek olmalıdır bence fantazine tarz kat birazda

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba harika bir yazı olmuş keyifli alışveriş yazıları hoşuma gidiyor takipteyim sizi. İlginizi çekebilecek blog tavsiyem Şiirler Güzelsözler blogudur. Keyifli bloglar.

    YanıtlaSil
  6. Altın alacak para nerde :(((

    YanıtlaSil
  7. hello dear sir/madam
    I read your blog Wednesday, February 21, 2018
    MODERYA.COM CLOTHING SHOPPINGfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil