27 Mayıs 2014 Salı

RİVALDE LOOP YOUNG EYESHADOW PENCİL


       

   
       Herkese Merhabalar.. Bugün bloğumuza konuk olan bir göz/far kalemi var. Rivalde Loop markası #Rossmann'larda satılıyor. Bu markanın bir de daha çok genç kızlar ve yeni makyaja başlayanlar için çıkardığı serisi Rivalde Loop Young var. Malesef benim yaşadığım şehirde Rossmann mağazası yok. Ben Uşak'ta yeni açılan bir mağazasından almıştım.
Bu kalemi ister eyeliner olarak isterseniz de far olarak kullanabilirsiniz. Ben daha çok far olarak kullanıyorum. Özellikle evden acele çıkmam gerektiği zamanlarda tüm göz kapağıma bunu sürüyorum. Yeşil renkli olanını tercih etmiştim. Özellikle bu renk ela , yeşil ve kahverengi gözlere çok yakışıyor. Ürünümüzün dıştan nasıl göründüğüne bir bakalım :


 
Özellikleri;
 
*Plastik bir kapağı var.
* Yumuşak bir sürümü var. Gözünüzün üstünü tahriş etmiyor.
*Pigmentasyonu gayet güzel.
*Benimkisi 13 numara oliv grün.
*Alman markası. Berlin'de üretilmiş.
*Sedefli bir görüntüsü var. İçinde simler yok.
*Kalıcılığı güzel.
*Fiyatı hatırladığım kadarıyla 6,5-7 tl civarında. Rossmann özel günlerde genelde %40-%50 indirim yapıyor bu markada. Daha da uygun fiyatlara alabilirsiniz. Bence indirimsiz de gayet uygun bir fiyatta.
*Başka renkleri de mevcut.
 
  
 
Rengine bayılıyorum. İsterseniz farı tek başına sürebilirsiniz isterseniz de bunu sürüp daha koyu bir yeşille gölgelendirme yapabilirsiniz. İkisi için de kullanılabilir bir ürün. Ben bu ürünü çok sevdim. İçinizde kullananlarınız var mı? Varsa beğendiniz mi? Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)
 
Sevgiyle kalın....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder