24 Mart 2015 Salı

RAPUNZELHAİR KÖMÜR ÖZLÜ SAÇ MASKESİ


    

       Herkese Merhabalarr ;

 
       Bugünkü blog yazımızın konuğu Rapunzelhair markasına ait kömür özlü saç maskesi. Yine öncelikle sizlere markadan biraz bahsetmek istiyorum :

     Kendileri Türk asıllı bir marka. Keratinli kaynak saç , çıt çıt , saç maskeleri gibi ürünler satıyor.
    
      Sitede de şu şekilde deniyor :
  
Alternatif Kozmetik Ltd. Şti şirketi, yaklaşık 12 sene önce Türkiye'de alternatif saç ürünleri pazarında yapılan araştırmalar ve çalışmalar neticesinde 9 Nisan 2003 tarihinde kuruldu.
Tecrübe, altyapı ve finans gücüne sahip olan Alternatif Kozmetik, Türkiye'de olması gereken seviyenin çok altında bulunan alternatif saç ürünleri pazarını hak ettiği seviyeye getirmek için ciddi bir misyon üstlendi.
Öncellikle, dünya saç pazarinda lider pozisyonda olan  Euro So. Cap., Great Lenghts, Revlon, Tressallure, Raquel Welch gibi  ünlü markalarının Türkiye distribütörlüklerini alıp Rapunzel çatısı altında toplamıştır. Yoğun reklam yaparak marka bilincini ortaya çıkaran Alternatif Kozmetik, kadınlara kıyaslama ve tercih etme özgürlüğü sunmuş oldu.


         Bendeki ürün deneme boyu olanı 20 ml likti. Ürünün tam boyu 200 ml. Ürünü sitelerinden sağ üst kısımda bulunan  Sanal mağaza bölümünden alabiliyorsunuz. Direk sizi satış sayfalarına aktarıyorlar. Ürünün ahşap kutuda olanı 89 tl , bir de küçük plastik tüpte olanı var , o da 35 tl şuan indirimde. 100 tl ve üzerine ücretsiz kargo imkanları var.

                              Ürünün tam boyu bu şekilde :

               


                İçerisinde beyaz kömür özleri bulunuyor. Tıpki cilt bakımındaki gibi saç bakımında da kömür özleri bakım ürünlerinin içinde kullanılıyor. Tüm saç tiplerinin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün. Benim saç tipim yağlı olmasına rağmen bende herhangi bir yağlandırma sorunu olmadı. Saçların elektriklenmesini önlüyor. Saçlarınızı besliyor ve duştan sonra saçınızı daha kolay taramanızı sağlıyor. Ben duştayken şampuanlama işleminden sonra kullandım. Tüm saçıma uyguladım. 3 dk bekledim. Daha sonra duruladım. Saçlarımdaki o yumuşaklı hissi beni çok şaşırttı. Ürünün bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim. Saçlarımı kestirdiğim için artık saç kremi pek fazla kullanmıyorum. Daha çok saç maskesi kullanmaya çalışıyorum. Saçlarımı duş sonrası taradığımda rahatlıkla açıldı. Kokusu da çok güzel.

                                    Bendeki de bu şekilde :

                      


******************************



Kısaca ben bu ürünü çok severek kullandım.
Tam boyu alınabilir.
Bu yazıyı okuduktan sonra sitelerine bir bakmanızı öneririm.

Aranızda kullanan oldu mu?
Memnun kaldınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Yorumlarınız benim için değerli :)

Sevgilerr...

2 yorum:

  1. Benim de saçım yağlı extra yağlandırmıyorsa süpermiş deneyebilirim aklımda bulunsun teşekkürler :)

    YanıtlaSil