13 Mart 2015 Cuma

REALTECHNİQUES FONDÖTEN SÜNGERİ



        Herkese Merhabalar ,

    Bugünkü blog yazımızın konuğu RealTecniques markasının Miracle Complexion Sponge ( Fondöten süngeri ).

  Sizlere RealTecniques markası ile ilgili birkaç bilgi vermek istiyorum. REAL TECHNIQUES  markası Samantha Chapman tarafından son derece exclusive olarak tasarlanmış fırçaların üretildiği bir marka. Cruelty free yani hayvanlara zarar vermeyen fırçalar üretiyorlar. Kesinlikle hayvanların kılları kullanılmıyor , sentetik kıllar kullanılıyor.
 
  RealTechnique ilk olarak  Kozmela 'ya geldi. Daha sonra Gratis ve Watsons bizlere bir sürpriz yapıp bu fırçaları getirdi. Fondöten süngeri ise daha sonra geldi. Kısaca yeni gelen ürünler arasında.

  Fondöten süngerini ben Watsons'dan 20 tl ye almıştım. İlk olarak süngerin suyun altında tutuyorsunuz , daha sonra sünger içine su aldıkça büyüyor. Son olarak da fazla suyunu sıkıp , nemli bir hale gelmesini sağlıyorsunuz. Bu süngerle fondöteni uyguladığımda inanılmaz doğal bir sonuç elde ettim. Fondöteni eşit dağıtıyor , yüzde iz bırakmıyor. Ayrıca bununla kapatıcınızı da uygulayabilirsiniz. Özellikle Mac Prolongwear kapatıcı da inanılmaz doğal bir bitiş sağlıyor. Kapatıcının çizgilere dolmasını da engelliyor.

                        Ürüne bir bakacak olursak bu şekilde :


                         Ürün böyle bir kutunun içerisinde geliyor.
                  
                                     Sünger de bu şekilde :

 
Özellikle bu tarz fondöten uygulanan süngerler üzerinde çabucak bakteri ürettiği için 2 günde bir yıkanması gerekiyor. Yıkadığınızda içerisinde bazen fondöten kalıntıları olabiliyor. Bunun için ben beyaz sabun kullanıyorum. Süngerimi beyaz sabuna sürtüyorum. İçerisinde kalan fondöten kalıntılarını güzel bir şekilde çıkartıyor. Deterjan ile yıkayan bazı kişiler de duydum , o da iyi çıkartıyormuş. Fakat ben süngerin yapısını bozar diye korktuğum için o yöntemi uygulamıyorum.
Bu süngeri uzun süredir kullanıyorum. Herhangi bir bozulma , parçalanma durumuna rastlamadım.
 
Kısaca ben bu süngerden çok memnun kaldım. Günlük makyajlarımda bana yardımcı olan sihirli süngerim diyorum kendisine :)
 
Aranızda kullanan var mı , varsa yorumlarınız neler? Aşağıya yazarsanız çok mutlu olurum :)
 
Sevgilerr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder