12 Mart 2015 Perşembe

MakyajTrendi.com ALIŞVERİŞİM



                Herkese Merhabalar ,

   Bugünkü blog yazımız birkaç hafta önce yaptığım makyajtrendi.com alışverişi ile ilgili olacak. Mac Prolongwear kapatıcımı yarılamış olduğum için uzu süredir başka , iyi bir kapatıcı arıyordum. Aklımda hep Nars Creamy Concealer vardı. Daha önce almaya cesaret edecektim sonra vazgeçtim. En sonunda artık dayanamayıp siparişimi verdim. Benim yaşadığım şehirde Sephora olmadığı için Nars'ı deneyerek alacağım bir mağaza yoktu. İnstagramda makyajtrendi'nin sayfasını görünce bir baktım ve Nars , Makeup forever gibi ünlü markaların ürünlerini sattıklarını gördüm. Kapatıcımda kendi rengimi bulabilmek için internette swachlarına baktım ve Biscuit renginin bana olacağına karar verdim. Ödememi kredi kartı ile yaptım. Kargom sipariş verdikten sonra 2-3 gün içinde geldi. Kutuyu görünce çok mutlu oldum. Çünkü o kadar güzel bir şekilde paketlenmiştiki. Pembe bir kurdela ile fiyonk yapılmıştı ve kutunun üstünde sitenin isminin yazılı olduğu bir etiket vardı. Kutuyu açtığımda pembe paket kağıdına ürünüm sarılmıştı. Ve inanamayacaksınız ama iki adet kocaman tester ürün vardı. Şuana kadar yaptığım internet alışverişlerimde hiç u kadar büyük tester koyan bir marka görmedim. Deneyimleyeceğim kadar büyüklükte testerlar vardı.

   Paketin güzel olduğundan bu kadar çok bahsettim size. Eminimki merak etmişsinizdir :)
                                     
                                   Kutumuz bu şekilde :

         
 
El yazısı ile not yazmışlar , çok ince bir düşünce gerçekten.
Kapatıcıyı henüz açmayacağım. Mac kapatıcımın bitmesini bekliyorum. Nars'ı kullandıktan sonra yorumlarımı blogda paylaşacağım.
Kısaca ben alışverişimden çok memnun kaldım. Şehrinde Sephora olmayanlar güvenle bu siteden alışveriş yapabilirler.
Ayrıca ücretsiz kargo ile ürünler gönderiliyor.
Alışveriş yapanların veya yapacak olanların yorumlarını aşağıya bekliyorum :)
 
Sevgilerr....

1 yorum: