20 Şubat 2015 Cuma

AVON TAKI SETİ



   Herkese Merhabalar. Bugün bloğumda Avon'un takı setinden sizlere bahsedeceğim. Takı setinin blogda ne işi var diyebilirsiniz belki. Ama hediye vermeyi düşünen kişiler olabilir. O kişilere yardımcı olmak için yazıyorum. Ben bu takı setini birkaç katalog önce 13 tl ye almıştım. Kullandım ve çok beğendim. Daha önce de Avonun farklı takılarını kullanmıştım. Şuana kadar kullandıklarımın içinde açıkçası en beğendiğim bu oldu diyebilirim. Ürün şık bir kutu içinde geliyor size.
                                    
                                  Kutusu bu şekilde :

Gördüğünüz gibi çok cici bir kutusu var. Avon her takısında bu şekilde beyaz bir kağıtla kutularının içini kapatıyor. Herhangi bir zarar gelmemesi için. Ayrıca içerisinden küçük bir kitapçık çıkıyor. Benden bu yönüyle tam puan alıyor.

 Takı setinin içeriğine gelecek olursak da bu şekilde :


Bu sette özellikle soldaki çiçekli takımı ve kelebekli küpeleri çok beğendim. Kararma yapar mı bilmiyorum ama yapsa da zaten çok pahalı bir ürün değil. Koton markasının takıları bile kararma yapıyor. Kesinlikle uyduruk durmuyorlar. Hem altın rengi hem de gümüş rengi bulunduğu için birçok kıyafetinizle takabilirsiniz.
Sevdiklerinize hediye almak isterseniz Avon'un takılarına bir bakmanızı öneririm.
Yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgilerr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder