30 Nisan 2015 Perşembe

AVON EXTRALASTİNG MAKYAJ TEMİZLEYİCI




   

   Herkese Merhabalar ;


         Biz bayanlar makyaj yapmayı seviyoruz. Fakat , akşam eve yorgun argın geldiğimizde makyajımızı çıkartmaya üşeniyoruz.
O yüzden pratik ve makyajı kolay çıkartan ürünler bizim için vazgeçilmez oluyor.

     Avon satış temsilcisi olduğum için her ay kataloglar geliyor. Bende kataloğa bakarken bu ürünün indirimde olduğunu gördüm. İnanamayacaksınız ama 4 tl idi. Normal satış fiyatı 12-14 tl civarında. Ürünü sipariş verdim , geldi. Ama ürünü görünce şaşırdım. Çünkü ml si bir makyaj temizleyici ürüne göre azdı.
50 ml lik bir ürün malesefki uzun süre gitmiyor. Normal fiyatı ile almaya değmez bence. Ama benimki gibi indirimlerde denk gelirse kesinlikle kaçırmayın. Hatta 5 tane falan sipariş verin. Tatiller için ideal boyda bir ürün.

     
                                       Ürün bu şekilde ;



    Extralasting makyaj serisi için çıkarılmış bir temizleyici bu. Loreal rimellerinin ne kadar zor çıktığını biliyorsunuz.
Bu ürün ile hiç zorlanmadan çıkardım.
Yağlı bir yapısı var. Ama yüzünüzde vıcık vıcık yağlı bir his bırakmıyor.
Çift fazlı değil fakat ben genelde çalkalayarak kullanıyorum.
Dediğim gibi 50 ml lik bir ürün.




Genel olarak bu ürünü sevdim.
İndirimde denk gelirse tekrar alınabilir.
Aranızda kullanan var mı? :)

Sevgilerr...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder