20 Nisan 2015 Pazartesi

GOLDENROSE 5'Lİ FAR PALETİ




     Herkese Merhabalar ;


      Bugün  GoldenRose markasına ait toprak tonlarının bulunduğu
5 'li far paletini inceleyeceğiz. GoldenRose markası Türk markaları içinde benim çok sevdiğim ve online sitesinden alışveriş yaptığım bir marka. Alışveriş yapacaksınız özellikle online sitesinden alışveriş yapmanızı öneririm. 3 kere alışveriş yaptım. Hepsinde de memnun kaldım. 30 tl ve üzerine ücretsiz kargo , her 10 tl de oje , 40 tl ve üzerinde makyaj çantası , her alışverişinizde fondöten testerı gibi ürünler koyuyorlar.

                     Bu kısa bilgiden sonra ürüne geçelim :


Farlar biraz tozutma yapıyor.
Pigmentasyonları iyi.
Yumuşak yapıdalar.
Kolayca dağıtılabiliyor.
8 gr lık bir ürün.
Palet ; 103 numara Brown Line.
1 yıl kullanım süresi var.
Ben Gratis indiriminden 10 tl ye almıştım.
Elimde yeşil tonlarının olduğu paleti de mevcut.


Ambalajı daha sağlam olabilirdi.
Yere düşse kırılacakmış gibi duruyor.
Onun haricinde kötü bir yanı yok.

Swach ı da bu şekilde :



Genel olarak uygun fiyatlı , alınabilir bir ürün.
Bu paletle güzel göz makyajları yapabilirsiniz.
Günlük kullanım için gayet uygun renkleri var.

Aranızda kullanan var mı?
Varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgilerr...

3 yorum:

  1. renklere bayıldım tam benlikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıltılı farları seviyorsan kesinlikle al derim. Bir de yeşil renkli olanı var. O da çok güzel. Paletin paketi biraz dandirik ama farlar yumuşak ve pigmentli :)

      Sil
  2. renkler harika bende denemek istiyorum yazın çok iyi fikir oldu cnm bloğunu takibe aldım bende beklerim:)

    YanıtlaSil