18 Temmuz 2015 Cumartesi

THE BALM HOTMAMA ALLIK




          Herkese Merhabalar ;



    Malesefki şantiye stajımdan dolayı bloğumu çok boşladım biliyorum. O yüzden telafi etmek için her gün yazı yazmaya çalışacağım.

  Bugün blogda hepimizin çok sevdiği , ayıla bayıla kullandığı , Nars'ın Orgasm allığına dupe olarak gösterilen The Balm HotMama allığını birlikte inceliyoruz.

  The Balm markası yurtdışında " Highend " katagorisinde olan bir marka. Türkiye'ye geldiğinden beri sürekli indirimlere giren , yurtdışından daha uygun fiyatlara alabildiğimiz , kaliteli , hayvanlar üzerinde deney yapmayan , cici / vintage ambalajları olan bu markayı biz çok seviyoruz. Gratis 'e de bizleri bu güzel marka ile tanıştırdığı için çok teşekkür ediyorum. Özel günlerde , bayramlarda % 40 - % 50 indirimlerle uygun fiyatlara satın alabiliyoruz.

  The Balm markasının ürünlerinin içerisinde paraben , talc vb. gibi zararlı maddeler bulunmuyor. Far paletlerinin , allıklarının , pudralarının , farlarının çift ambalajları ve mıknatıslı bir yapısı bulunuyor. Hayvanlar üzerinde deney yapmamaları da hayvan dostlarımıza ne kadar değer verdiklerini gösteriyor.


    


* 7 , 08 gr lık bir ürün.

* İçerisinde altın ışıltılar bulunuyor. Sim vs. yok.

* Her tene yakışacak sıcak alt tonlu bir şeftali / pembe rengi. Özellikle bronzlaşınca bir harika duruyor.

* Pigmentasyonu çok güzel.

* Hem allık hem far olarak kullanabiliyorsunuz. Far olarak kullandığınızda da MAC ' in Expensive Pink isimli farına benziyor.
Ben fırçayı ıslatarak da uyguladım. O zaman içerisindeki altın ışıltılar daha çok ortaya çıkıyor.

* Kalıcılığı gayet başarılı. Akşama kadar yanağınızda o altın ışıltıları , şeftali tonu kalıyor.

* Yaz / Kış kullanılabileceğiniz tonda bir allık.

* İçerisinde paraben , talc vb. zararlı maddeler bulunmuyor.

* Mıknatıslı ambalajı sayesinde makyaj çantanızda kapağı açılıp durmuyor. Ayrıca çift ambalajlı olması sayesinde ürünün koruması iki katına çıkıyor.





* İçerisinde aynası da mevcut. Özellikle seyahatlerde yanınızda ayna taşıma derdinden sizleri kurtarıyor.



      * Sağ tarafta bulunan beyaz  kutucuğun içerisindeki kodu telefonunuza indireceğiniz bir             uygulama sayesinde
 kullanabiliyorsunuz. Bu kod ile Hotmama allıkla yapılan makyajın videosunu izleyebiliyorsunuz.



* Fotoğrafta da gördüğünüz gibi içerisinde oldukça ince altın ışıltıları var. Bu ışıltılar sayesinde yanağınıza aydınlatıcı sürmeye de gerek duymuyorsunuz.

* The Balm markası sadece Gratis 'de satılıyor.

* Ben % 40 indirimle 23 TL civarında bir fiyata almıştım.

Eğer sizde kaliteli , güzel bir şeftali tonunda allık arıyorsanız ,  yarın da indirimin son günüyken Gratis'lere bir bakmalısınız :)


Sevgilerr..




9 yorum:

  1. Rengi harika gözüküyor teşekkürler güzel ürün açıklaman için :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok teşekkür ederim sıkılmadan okuduğun için. Umarım yararlı olmuştur :)

      Sil
  2. en sevdiğim allıklardan biri ama bence nars orgasmla alakası yok benim tenimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum. Nars a benzetmelerinin sebebi içindeki ışıltıları sanırım. Hotmama biraz daha pembeye kaçan bi şeftali. Nars bi ton daha açık. Aslında nars a dupe olan bi elf allık vardı :)

      Sil
    2. Bende çok seviyorum. Nars a benzetmelerinin sebebi içindeki ışıltıları sanırım. Hotmama biraz daha pembeye kaçan bi şeftali. Nars bi ton daha açık. Aslında nars a dupe olan bi elf allık vardı :)

      Sil
  3. Merhaba canım. :) sayfanı instagramda gezinirken keşfettim ve cok beğendim. Hemen her yerden takibe aldım seni. :) Bu arada ben de mimarlık okuyorum ve makyaj hastasıyım! :)
    Benim de blogum var canım, bakmak istersen beklerim. :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş ilk fırsatta ben de alıcam indirim felan umurumda değil çünkü yaşadığım şehirde yok ne graits ne watsons :(

    YanıtlaSil