5 Mayıs 2016 Perşembe

H&M FACE PALETTE ( YÜZ PALETİ )







     Herkese Merhabalar ;
 
   Bugün H&M 'in yüz paletini inceliyor olacağız. Hem pahalı olmamaları hem de fiyatlarına göre pigmentasyonlarının ve yapılarının iyi olması nedeniyle H&M markasının kozmetik ürünlerini çok seviyorum.
Yüz paletini aldığımdan beri severek kullanıyorum. Bence şuan piyasada olan en başarılı yüz paletlerinden biri.






Ambalaj olarak biraz dandik olsa da genel olarak güzel ve kullanışlı bir palet olmuş.
Yüz paleti ;

* Allık
         * Aydınlatıcı
    * Bronzer
üçlüsünden oluşuyor.




Ürün içeriği olarak klasik H&M içeriğine sahip.
Çok iyi bir içeriği olduğunu söyleyemeyeceğim.
Şuana kadar 1 kere yere düşürdüm. Ambalajı kırılmadı.




♥ Fiyatı 17 TL ( Her zaman bulunamıyor. )

♥ Fiyatına göre oldukça yüksek pigmentasyona sahip bir palet.


♥ Bronzer ı turunculuk içermediği için beyaz tenlilerde rahatlıkla kullanabilir.

♥ Allığı Nars Super Orgasm / The Balm HotMama 'yı andırıyor.

♥ Orta kalıcılığa sahip. Sabah uyguluyorum. Öğlen hala yüzümde oluyor. Akşama doğru etkisi hafifliyor.


♥ Bronzer ı diğerlerine göre daha yumuşak ve kremsi bir yapıda.

♥ Toz toz olup uçuşmuyorlar. Özellikle aydınlatıcılarda toz toz olduğunda her yere bulaşabiliyor.


Genel olarak çok sevdiğim bir palet oldu kendisi.
H&M 'de gördüğünüzde mutlaka alın , kaçırmayın :)


İnstagram : @mimarca_makyaj

Sevgilerle...








2 yorum:

  1. güzel bir palet bu ben aldım çekilişe koyacağım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum ama malesef sürekli gelen bir palet değil. Çekilişi kazanacak olan kişi çok şanslı bencee :))

      Sil