23 Haziran 2015 Salı

NYX SOFT MATTE LİPCREAM




     Herkese Merhabalar ;



    Bugün blogda Nyx markasının Soft Matte Lipcream lerini inceleyeceğiz.
Benim bu marka ile tanışmam Rossmann sayesinde oldu. Ama malesefki Nyx markası Rossmann'dan çekilmiş , eğer yaşadığınız şehirde varsa hiç beklemeden satın alın. Ayrıca Nyx standları olan bazı Watsons 'lardan da bu ürünü alabilirsiniz.


 
 
* Yumuşacık yapıları var.
 
* Sürümü oldukça kolay. Tabiri caizse dudaktan yağ gibi kayıyor.
 
* Dudakları çok fazla kurutmuyor. İlk başta mat gibi durmasada bir süre sonra dudakta matlaşıyor.
 
* Açık renginin kalıcılığı az fakat koyu renkli olan daha kalıcı. Sanırım bu lipcreamler koyu renklerde daha kalıcı.
 
* Normal fiyatları 28 TL civarında. Fakat ben Rossmann indiriminden 20 TL ye almıştım.
 
* Soldaki Antwerp , Sağdaki Istanbul rengi.
Bu likit rujlara farklı ülkelerin şehirlerinin isimlerini vermiş. Bence hoş olmuş :)
 
* Eğer dudaklarınız çok kuru ise dudak çizgilerine dolma yapabilir.
 
* Kokuları o kadar güzel ki. Sanki karamelli şeker gibi kokuyorlar.
 
* 8 ml lik ürünler.
 
 
 
 
 
* Alt kısmında hem ürünün kodu hem de isimleri yazıyor.
 
 
 
 
* Süngerli bir aplikatörü var.
Ürünü rahatça uygulayabiliyorsunuz.
 
 
 
 
* Nyx Markası CrueltyFree bir marka.
Yani hayvanlar üzerinde deneylerini yapmıyorlar.
 
* 18 aylık bir kullanım süreleri var.
 
* Ayrıca ürünlerin paketlerini geri dönüştürülebilir malzemelerden üretiyorlar.
 
 
 
 
 
* Soldaki Antwerp , Sağdaki ise Istanbul rengi.
 
* Biri nar çiçeği , diğeri ise açık pembe tonlarında.
 
* Tüplerindeki renkleri uyguladığınızda tam olarak veriyorlar.
 
* Dudakta ağırlık hissi yapmıyor.
Hem tok hem de hafif bir yapıları var.
 
 
Genel olarak ben bu mat likit rujları çok seviyorum. Özellikle Antwerp rengi benim favorim.
 
Birçok kozmetik bloggerı'nın da favorisi olan bu ürünleri instagramda @pelliniofficial 'dan da alabilirsiniz.
Daha birçok rengi bulunuyor :)
 
 
Sevgilerr...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

7 yorum:

  1. güle güle kullanın şu sıralar kendilerine küsüm=) bu arada bloğunuzu instagram sayesinde keşfettim ben de beklerim
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa neden ? Ben çok seviyorum kendilerini :) Teşekkür ederim. Bende bloguna bakıyorum hemen :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Sende bi tane al Ümrancım. O kadar güzel renkleri varki. Internetten başka renklerine ve swachlarına da bakabilirsin :)

      Sil
  3. antwerp çok güzelmiş İstanbul ise keşke daha koyu tolu olsaymış diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antwerp benim de favorim kesinlikle. Istanbul bi tık daha koyu olsaymış iyi olurmuş. Bence beyaz tenlilere daha çok yakışacak bir renk :)

      Sil