18 Ekim 2015 Pazar

#UMRANLASONBAHARAMERHABA ETKİNLİĞİ SPONSORLARI







        Herkese Merhabalar ;


    3 Ekim'de Konya'da #umranlasonabaharamerhaba etkinliği olmuştu. Etkinliği düzenleyen Sevgili Ümrancığıma beni de etkinliğine davet ettiği için tekrardan çok teşekkür ediyorum.
Etkinliğimizi ve detayları okumadıysanız buraya tıklayarak bu keyifli etkinliği okuyabilirsiniz.
Bugün de etkinliğimizde bizlere sponsor olan firmaları sizlere anlatacağım.
Etkinliğimizde sponsor olan birbirinden güzel 44 firmaya da ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum.


              Bakalım Etkinliğimizin               Sponsorları Hangi Firmalarmış ? :)



       İlbay Çini Takı her birimize farklı , el emeği takılarından yolladı. Benim şansıma Fatıma'nın Eli Figürlü , kırmızı boyalı çinili kolye çıktı. Hatta geçen gün taktım ve instagramımda paylaştım. Kolyenin nasıl durduğunu şuraya tıklayarak görebilirsiniz. 
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :) 





Kliksa.com bizlere kupa ve stress topu yolladı.
Kupayı hemen kullanmaya başladım bile.
Stress topu ise gerçekten çok işe yarıyor.
Derslerin , işlerin stresinden kurtulmak için birebir.
Ayrıca çok güzel de bir not yazmışlar.
Teşekkür ediyorum :)




Mustela bizlere bebek şampuanlarından yollamış.
Yaz boyu bebekler için olan yüksek koruma faktörlü güneş kremlerini kullandım ve çok memnun kaldım.
En kısa sürede kullanıp sizlere yorumlarımı ileteceğim.
Teşekkür ediyorum :)




Orkide Hareketi bizlere Organica markasının mineralli , organik farlarından yolladı.
Farı kullandım ve bayıldım.
Swach ına buraya tıklayarak bakabilirsiniz.
Çok teşekkür ediyorum :)




Boom Design bizlere Secret BonBon ; tatlı desenli akide şekerlerinden ve özel tasarım ojelerinden yolladı.
Her arkadaşa farklı renkte ojeler koymuşlar.
Benim şansıma cila çıktı. Cilaya da ihtyacım varken benim için gayet iyi oldu.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




Dermokil bizlere çok çeşitli ürünler yolladı.
Ürünlerin deneme boylarını her zaman sevmişimdir.
Alıp almamak konusunda fikrim oluyor.
Kullandıkça buradan paylaşımlarını yapacağım.
Çok teşekkürler :)




Kertil Çam firması bizlere harika kokan kolonyalarından
hediye etti.
Herkese farklı kokularda sprey şeklinde kolonyalardan ve Şehr-i Banu kolonyası verdiler.
Benim şansıma Safir Kolonyası çıktı. Kullanmaya başladım bile.
Elde bıraktığı koku gerçekten çok güzel.
Kendilerine teşekkür ediyorum :)




Blogger dostu Mediwell de etkinlikte bizlere ateş düşürücü bantlar ,
 anahtarlık ve şirin mi şirin ; seyahatler için ideal manikür seti yolladı.
Kendilerine bu güzel hediyelerinden dolayı teşekkür ediyorum :)




Saç maskeleri ve tırnak güçlendirici kremleriyle ünlü Dax Mixup firması bizlere ışıltılı , mis gibi kokan Miss77 vücut losyonlarından ve denememiz için çeşitli saç bakım maskelerinden yolladı.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




Ürünlerini çok severek kullandığım bir marka olan Essence Cosmetics bizlere bu güzel ürünlerinden yolladı.
I love extreme rimelinin pembe olanını kullanıp bitirmiştim.
I love nüde serisinden krem rengi farı ise bayılarak kullanıyorum.
Günlük makyajlarımın vazgeçilmezi oldu bile.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)





Cosmed firması bizlere akne kontrol jellerinden yolladı.
Akne oluştuğunda ya daoluşacağını hissettiğiniz zaman bu jeli sürüyorsunuz. Denendi ve sivilceleri geçirmedeki başarısı onaylandı. Ayrı bir blog yazısı gelecek.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




Blogger dostu Fresh'n Soft firması da bizlere çok çeşitli ürünlerinden yolladı.
Pamuklarını , makyaj temizleme mendillerini kullanıyorum. Ve çok memnunum.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




İlk defa tanıştığım Pierre Fabre firması bizlere 3 farklı , dermokozmetik ürünleri yolladı.
Hepsi denemeyi çok istediğim markalardı.
Denedikçe yorumlarım bloğumda olacak.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




Bir başka blogger dostu Rituel De Beaute de bizlere çeşitli ürünlerinden yolladı.
Özel günler için ısıtıcı bandını ve burun açıcı bandını severek kullanıyorum.
Diş temizleme mendili de diş fırçası bulamadığınız zaman kullanmak için oldukça pratik duruyor.
Özel günler için olan ısıtıcı bandın bloğumda yazısı mevcut.
Okumak için buraya tıklayabilirsiniz.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




Blogger dostu Bebak bizlere havuç yağlı ve kakao yağlı güneş bakım sütü yolladı.
Özellikle bronzlaşamayan ve beyaz tenli kişiler için harika ürünler olduğu düşünüyorum.
Bronzlaşmakta olumlu sonuç alan arkadaşlarım da var.
Bende yazın ya da tatile çıktığımda kullanmayı düşünüyorum.
Kendilerine teşekkür ediyorum :)




İlk defa tanıştığım ve Türkiye pazarına yeni giren Amutiya Kozmetik firması Argan yağlı kozmetik ürünleri üretiyor.
Bazı arkadaşlara fondöten - likit ruj , bazı arkadaşlara da pudra- likit ruj yollamışlar. Benim şansıma pudra olanı çıktı.
Gerçekten kaliteli bir pudraya ihtiyacım vardı.
Ürün elime geçtiğinden beri her gün bu pudrayı uyguluyorum. Harika bir pudra.
Likit rujlarının pigmentasyonu ve kalıcılığı da müthiş.
Bu ürünler ile ilgili kesinlikle bir blog yazısı gelecek.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)






TopiCrem firması bizlere yeni çıkan miseler suyundan ve cilt bakım kreminden yolladı.
Kendileri bana önceden de ürün yollamışlardı.
Kremini ailecek severek kullanıyoruz.
Özellikle kuru ciltliler bu ürüne bakmalılar.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)





Nar Kutu firması bizlere bu birbirinden harika ürünlerden yollamış.
İnanırmısınız bu post it lerden her yerde aradım. İbeking.com da gördüm ve stoklarında kalmamıştı. Etkinlikte paketi açtığımda bir de ne göreyim ; çok istediğim post it ler çıktı. Nasıl sevindim anlatamam.
Ayrıca bizlere çayın yanında yiyebilmeiz içi 2 adet çok meşhur zencefilli kurabiye , çok şık bir ajanda ve çit taraflı renkli kalem yolladılar.
NarKutu her ay özel konseptler hazırlayıp anneler ve anne adaylar içi kutular hazırlıyor.
Sitelerinden sizde kutu satın alabilirsiniz.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




Taka Tuka 'da bizlere bu harika el iş.iliği olan kolyelerinden yolladı.
Hepimize farklı renk ve desenli olanları yollanmıştı.
Benim şansıma bu şirin çiçekli kolye çıktı.
En kısa sürede takıp , instagramda paylaşacağım.
Ayrıca etiketlerine yazdıkları Albert Einstein'ın sözü çok hoşuma gitti. Bunu da söylemeden geçemeyeceğim.
Kendilerine çok teşekkür ederim :)




HediyeRüyası isimlerimize özel yapılmış pvc anahtarlıklardan
yolladı.
Anahtarlığımda yerini aldı bile.
Bu kişisel hediye için
kendilerine çok teşekkür ediyorum.
Siz de sevdiklerinize özel bu tarz anahtarlıklar yaptırabilirsiniz  :) 






KokuluDüşler 'de bu etkinlikte bizlerleydi.
Kendileri ile tanışmışlığım olduğu için gerçekten işini iyi yapan butik hesaplardan birisi.
Kişinin istediği konseptte kokulu sabunlar ve kokulu taşlar yapıyor.
BabyShowerlar , nişan- düğün , bebek doğumları gibi özel günler için ürünler üretiyor.
Bu mis gibi kokan gül şeklindeki kokulu taş için kendisine çok teşekkür ediyorum :)





Suslupangle bizlere bu ismimize özel tasarım defterlerinden yolladı.
Uzun süredir bloğum için güzel bir defter arıyordum.
Etkinlikte bizlere sponsor olmaları da ayrı güzel oldu.
Siz de istediğiniz konseptte defterler tasarlatabilirsiniz.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




Kırmızı Puantiye butiği'nin sahibesi Meryem Hanım bizlere ismimize özel bu şirin kalpli şekerlerden yolladı.
Ben bunlara kıyıp nasıl kullanırım bilmiyorum.
Nika şekeri konseptine farklı bir bakış açısı getiren bu şekerlerden siz de sipariş verebilirsiniz. Farklı renkleri de mevcut.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)






Panparti bizlere bu güzel mi güzel ismimize özel kurabiyelerinden yolladı.
Tam bir çiçek aşığı olarak bu kurabiyenin üstündeki desenlere bayıldım.
Nasıl kıyıp yerim bilmiyorum.
(Sanırım kıyıp da yiyemeyeceğim :D )
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




NaturaCorner bizlere duvara asılabilen bu harika kokulu
taşlarından yolladı.
Benim şansıma sarı renkli olanı çıktı.
Kuş figürlerini her zaman sevmişimdir.
Henüz daha asamadım.
Kendilerine çok teşekkür ederim :)




Halatçı Home bizlere 2 çeşit ürün yolladı.
Bazı arkadaşların poşetinden puantiyeli havlu bazılarımızın poşetinden bu sabunlardan çıktı.
Benim poşetimden vanilya kokulu sabun çıktı.
Yok böyle güzel bir koku.
Resmen kokusuna aşık oldum.
Sizlere bu doğal sabunu bloğumda kısa bir süre sonra tanıtacağım.
Kendilerine teşekkür ediyorum :)





OzPack firması bizlere çok amaçlı kullanabilen bu pratik ürününden yolladı.
Bir üniversite öğrencisi olarak benim için harika oldu bu firmanın da etkinlikte sponsor olması.
Ozpack firması ile ilgili ayrı bir blog yazısı olacak.
Nasıl kullanılır? , Ozpack firması kimdir? , Nasıl bu ürün oluşturuldu? gibi soularınıza cevap bulacaksınız.
Kendilerine bu ürün için çok teşekkür ediyorum :)





İnstagramdan PetunyaShop butiği bizlere bu cici AnnaSui bozuk para cüzdanlarından yolladı.
Ne zamandır güzel bir bozuk para cüzdanı arıyordum.
İki gözlü olması da ayrı bir kullanış sağlıyor.
Kendilerine bu cici hediye için teşekkür ediyorum :)




Ohabuldum.com her birimizin ismine farklı ürünler yolladı.
Benim şansıma çanta içi düzenleyici çıktı.
Ebay ve Aliexpress'de sürekli görüp bir türlü alamamıştım.
Şansıma bu ürünün çıkması beni mutlu etti.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




AspireDRink firması bizlere yabanmersinli içeceklerinden yolladı.
İçerisinde kalori , şeker ve yağ barındırmıyor.
Kendilerine teşekkür ediyorum :)





Sansiro firması bizlere K75 numaralı parfümünü ve Victoria's Secret 'a benzeyen bu şirin Sweet Heart isimli vücut spreylerinden hediye etti.
Daha henüz kullanmadım.
Kullanınca yorumlarım blogda olacak.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




Duru Bulgur firması bizlere yeni çıkan bulgur çeşitlerinden yolladı.
Yemek için sabırsızlanıyorum.
Özellikle mercimekli bulgur pilavını en kısa sürede yapmayı düşünüyorum.
Ayrıca bizlere bir de bulgu ile yapılabilecek yemeklerin yemek tarifi kitabını gönderdiler.
Kendilerine bu ürünler için çok teşekkür ediyorum :)




MastihaShop firması bizlere damlasakızlı türk kahvesi ve damlasakızlı doğal , sulu gazlı içecek yolladı.
İçeceğin şişe tasarımına da bayıldım. Ürün bitse bile şişesini kullanmayı düşünüyorum.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)





İlk kez ismini duyduğum Jansenn Cosmetic firması bizlere denememiz için bir sürü tester ürün yolladı.
Firma ile ilgili ayrı bir blog yazısı gelecek.
Kendilerine bu şirin ürünler için teşekkür ediyorum :)





FingersCrossed her birimize farklı tasarımlı broşlar yolladı.
Ben bu broşlara bayıldım.
Geçen gün de gömleğime taktım.
Broşun nasıl durduğunu merak ediyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.
Kendilerine bu özel tasarım için çok teşekkür ediyorum :)






NatraCare firması bizlere denememiz için günlük pedlerinden 2 şer adet yolladı.
Organik ürünlerden üretildiği için ciltte kaşıntı vs yapmıyor.
Bu marka ile ilgili bir blog yazısı hazırlamak istiyorum.
Ürünü kullandım ve çok memnun kaldım.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)





Bulsakalsak.com bizlere İxora'nın parfümünden yolladı.
Her birimize farklı bir koku göndermişler.
Benim şansıma çiçeksi , kadınsı bir koku çıktı.
Şuanda da kullanıyorum. Kalıcılığı , tenimde bıraktığı koku gerçekten güzel.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)




Kenton firması bizlere yeni çıkan tatlılarından yolladı.
Çikolatalı hazır kek karışımını geçen gün yaptım ve çok beğendim.
Ayrıca bizlere ahşap bir kutu göndermişler.
Sprey boya ile gümüş rengine boyamayı düşünüyorum.
Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)





Rinso bizlere sıvı çamaşır deterjanlarından yolladı.
Kokusuna bayıldık doğrusu.
19 yıkamaya kadar kullanılabiliyormuş.
Kendilerine teşekkür ediyorum :)




Cecile kozmetik bizlere 2 adet oje ve yeni çıkan kalıcı mat likit rujundan yolladı.
Likit rujun kalıcılığına hayran kaldım.
Okuldaki arkadaşlar dudağındaki hangi ruj , rengine bayıldık dediler.
Farklı renklerini de almayı düşünüyorum.
Ojelerini de zaten severek kullanıyorum.
Kendilerine bu ürünler için çok teşekkür ediyorum :)




İnstagramda ismini çok duyduğum Naturelka firması bizlere organik sebze tozlarından ve doğal kestane unundan yolladı.
Sebze tozlarını çorbada kullanmayı , kestane ununu da kurabiyede kullanmayı düşünüyorum.
Kendilerine bu organik ürünler için çok teşekkür ederim :)





Etkinliğimiz yapılmadan önce bizlere ürünlerini ulaştıran SanaKapakOlsun firmasına da çok teşekkür ediyorum.
SanaKapakOlsun ile tasarladığım telefon kabımı severek kullanıyorum.
Kabınızı nasıl tasarlayabileceğinizi ve hazır tasarlanmış kapları nasıl satın alabileceğinizi anlattığım blog yazımı da buradan okuyabilirsiniz :)

Bunlar da arkadaşların tasarladığı telefon kapları ;





      Ayrıca etkinlikte kişiye özel masa kartlarımızı ve Ümran'ın kartvizitini hazırlayan Sevgili Sevgi Hanım 'a çok teşekkür ediyorum :)





           Etkinliğimize sponsor olan firmalara ve tekrardan çok teşekkür ediyorum. Bizleri böyle güzel bir blog buluşmasında bir araya getirdiği için de Ümrancığıma teşekkür ediyorum.
                         Bir başka yazıda görüşmek üzere :)


                   
                                               Sevgiler...

3 yorum:

  1. Yanlış anlamazsanız sizi samimi bulduğum için içtenlikle bir şey sormak istiyorum :) Acaba buluşma yerinden eve bu ürünleri taşımak zor olmuyor mu :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifliymiş :) güle güle kullanın :) ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil