2 Temmuz 2016 Cumartesi

H&M COLOR ESSENCE GÖZ KALEMİ







       Herkese Merhabalar ;

  Bugün blogda H&M markasının Color Essence göz kalemini inceliyor olacağız. H&M ' in yine beni şaşırtmayan kalitedeki bu ürünü hadi inceleyelim :)






♥ Oldukça şık bir kutunun içerisinde bulunuyor.




♥ Klasik H&M içeriğinde , fotoğrafa tıklayarak daha yakından inceleyebilirsiniz.




♥ Benim aldığım renk " WildLife "

♥ Çok kalıcılar. Zamk gibi yapışıyorlar. Mağazada denediğimde elimden çok zor çıktığı için hemen almıştım. Mutlaka başka renklerine de şans verilmeli.

♥  Seride birçok renk mevcut. Maviler , morlar , yeşiller vs.

♥ Göz üstüne sürüldüğünde akma yapmıyor.

♥ Dağıtmak için uyguladıktan hemen sonra bu işlemi yapmanız gerekiyor çünkü çabucak sabitleniyor. Waterproof bir ürün olmamasına rağmen suda dağılmıyor.




♥ İçerisinde minik ışıltılar bulunuyor.

♥ Tam benim sevdiğim gibi zeytin yeşili tonlarında.

♥ Kolay sürülüyor.

♥ Fiyatı : 13 TL



Ürüne H&M mağazalarından ulaşabilirsiniz. Diğer renklerini de mutlaka swachlamanızı tavsiye ederim :)






İnstagram : @mimarca_makyaj


Sevgilerle...











4 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş canım. En yakın zamanda ben de hemen bakmalıyım. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Siyahına falan da mutlaka bak :)

      Sil
  2. rengi çok güzelmiş canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar H&M ürünleri ile ilgili olumlu çok yorum görüyorum. Ben de bir göz atacağım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil