7 Haziran 2016 Salı

#PEMBEDUNYAM1YASINDA BLOGGER ETKİNLİĞİ SPONSORLARI - PART 2




             Herkese Merhabalar ;

   7 Mayıs Cumartesi günü Sevgili Ümran'ın davetiyle #pembedunyam1yasinda etkinliğini kutlamıştık. Etkinliğin yazısını okumadıysanız  buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.
Tabi bu güzel etkinlikte Ümrancığım bizleri eli boş yollamadı. Birbirinden güzel sponsorlar da etkinliğimizin konuğuydu.
Okurken sizleri fazla sıkmaması adına , sponsorlarımızı iki bölüm halinde yazmaya karar verdim.


             İkinci bölümde etkinliğimize sponsor olan firmalar ;





   Amutiya Cosmetics , bizlere birçok çeşitte ürünlerinden yolladı. Argan yağlı pudrasını ve likit rujunu severek kullanıyordum. Argan yağlı rimelini , lipgloss unu , likit eyeliner ını ve fondötenini ilk defa deneyeceğim. Ümran'ın önceki etkinliğinde de bizlerle birlikte olan Amutiya Cosmetics firmasına çok teşekkür ediyorum. Ürünlerinizi zevkle kullanacağım :)
İnstagramdan da : @garden_of_cosmetics 'den Amutiya ürünlerine ulaşabilirsiniz.





    Bionike firması , etkinliğe katılan her birimize farklı ürünlerinden yolladı. Benim şansıma hassas ciltler için olan temizleme köpüğü çıktı. Yüz temizleyici ürünlerde farklı markaları denemeyi seviyorum. Ürünü kullandıktan sonra yorumlarımı bloğumda yazacağım. Kendilerine çok teşekkür ediyorum :)






            Sevgili Arifeciğim ile Ümran'ın önceki etkinliğinde tanışmıştık. Hem etkinlikte bizlerle birlikte oldu hem de bizlere bu şık Cappucino bardaklarından hediye etti. Hemen çeyizime kaldırdım. İleride kahvemi yudumlarken benim için hatıra olacak. Çok teşekkür ediyorum kendisine. Ayrıca instagramda evinden , sofra sunumları , kahve sunumlarına kadar birçok güzel fotoğrafı bulabilirsiniz. İnstagramda sunum fotoğrafları bu kadar meşhur olmuşken sayfasına bakmayı ve takip etmeyi unutmayın :)





HappyCassetto firması , bizlere şal organizerlerinden yolladı. Sitelerinden kısaca bahsetmek gerekirse ; evinizi / ofisinizi düzenli hale getirmek için düzenlemeler yapıyorlar. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Siz de evinizi düzenlemek istiyorsanız sayfalarına mutlaka bakmalısınız :)





                Lokumcuzadee firması , bizlere çok hoş bir sunumda badem şekeri yolladı. Hem etkinlik masamızı süsledi. Hem de odamın dekorasyonuna şıklık kattı. Düğün , nişan , kına organizasyonlarında gelen misafirlerinize vermek için sizde bu tarz şeyler yaptırabilirsiniz. İsterseniz içine lokum , türk kahvesi koydurup farklı tarzda ikramlıklar yaptırabilirsiniz. Kendilerine teşekkür ediyorum :)





  Beyaz Pırıltı firması , bizlere bu çok şirin minik kuş biblolarından yolladı. Daha önce biz kendilerinden kuş bibloları almıştı. Takım yapmış olduk. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Konya'da olanlarınız varsa mağazalarına bir bakabilirler :)





                             Cici Nikah Ve Bebek Şekeri  firması , bizlere isimlerimize özel mis kokulu gül şeklinde sabunlarından yolladı. Odamda yerini aldı bile. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Sizde bebek doğumlarında , kınalarda , nişanlarda konseptinize uygun kokulu sabunlar yaptırabilirsiniz :)




       Etkinliğimizde davetli olan SihirliMavi bloğunun yazarı Sevgili İlknur , bizlere için pembiş su şişesi ve peçeteliklerden yapmış. Atmaya kıyamayacağım kadar güzel olduğu için tabiki hatıra olarak saklayacağım. Çok teşekkür ederiz emeklerin için :)





           Yine etkinliğe davetli olan SevgininMakyajDefteri bloğunun yazarı Sevgili Sevgi ablacığım da bizler için masa kartları hazırlamış. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Ümran'ın önceki etkinliğinde de masa kartlarını kendisi hazırlamıştı. İki kartı da severek saklıyorum :)





 PembeYanak  firması , bizlere Dalin'in çamaşır yumuşatıcısından yolladı. Ayrıca bebeği , çocuğu olan arkadaşlarımıza da oyuncak yolladı. Dalin'in bebek şampuanlarını hala kullanıyorum. Saçlarımı yumuşacık yapıyor. Ayrıca makyaj fırçalarını temizlemek için de kullanıyorum. İnternet sayfalarından bebek , anne-çocuk ürünlerine ulaşabilirsiniz. Kendilerine teşekkür ediyoruz :)




     Splat firması , bizlere deneme boy diş macunlarından yolladı. Tam boy diş macununu severek kullanıyorum. 2 farklı çeşitteki diş macunlarını da severek kullanacağım. Teşekkürler :)






   Çamaşırlarımızı yıkamada severek kullandığımız OMO firması bizlere Active sıvı çamaşır deterjanından yolladı. Unilever 'e çok teşekkür ediyoruz :)


Ümran'a hem daveti hem de sponsorlar için tekrar çok teşekkür ediyorum :)





İnstagram : @mimarca_makyaj

Sevgilerle...








6 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim canim güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim bu güzel etkinliğine beni de davet ettiğin için :) ♡

      Sil
  2. Guzel sozlerin icin cok tesekkur ederim :) Guzel gunlerde kullan cicilerini:)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil