28 Ekim 2017 Cumartesi

GİYİVER.COM ALIŞVERİŞİM




    Herkese Merhabalar kızlar ,

  İnternette ve instagramda giyiver.com sitesini görüyordum. Malum sonbahar dönemi için de bot arayışlarındaydım. Siteye baktım hem benim tarzıma uygun kıyafetler var hem de fiyatları makul. Bende bot , spor tshirt ü ve bluz sipariş verdim. Sitelerinde de güzel indirimler vardı , iyi denk geldi. İstediğim botun numarası kalmamıştı. Ertesi gün ürünün stoğu yenilendi. Sitedeki stoklar çok çabuk yenileniyor bu yönden ben çok beğendim :)
Siteden alışveriş yapmamın en önemli sebeplerinden biri de kargosunun 1-3 iş günü içinde bana ulaşmasıydı. Sitede kargo 10 TL ve Sürat kargo ile geliyor. Ödeme seçenekleri olarak ; kredi kartı numarasını vermek istemeyenler için kapıda nakit ödeme ve kredi kartıyla ödeme seçenekleri bulunuyor.
Sitelerinde kadın giyim , erkek giyim ,ayakkabı , çanta ve spor ürünleri var. Ayrıca yeni gelen ürünler , 9.90 / 19.90 / 29.90 TL 'lik ürünlerin bulunduğu bir kısım da var. Böylece istediğim fiyat aralığını kolayca takip edebiliyorum. 



                              Peki ben bu siteden neler aldım ?






Sonbahar için almak istediğim asıl ürün tabi ki de bottu. Sitede  süet olanından , deri olanına ; topuklusundan düz olanına kadar oldukça fazla çeşit bot ve çizme var ki insan hangi birini alacağını şaşırıyor :) 
Deri ayakkabı olmasına rağmen fiyatı da 70 TL'ydi. Bu fiyata güzel çizme bulmak oldukça zor.






Zumba'ya da başlamışken spor için tshirt arıyordum. Sitenin çok sevdiğim 9.90 TL'lik kısmına bakındım ve bu tshirt ü buldum. Hemen attım sepete :) Siyah ve gri taytlarla çok güzel duruyor. Kaliteli ve esnek yapıda. Spor yaparken kasmıyor.






 Bu tshirt ü de 9.90 TL'lik kısımda buldum. Ve bu senenin modası olan metal delik - ip detaylı tshirt ü spor yaparken kullanmak için aldım. Hani ucuz tshirtler hışır hışır bi kumaşa sahip olur ya , bu ürün onun aksine yumuşacık kumaşlı. O yüzden spor yaparken rahatsız etmiyor :)





 Haki rengi bu bluz de 9.90 TL 'lik kısımdan. Yaka detayı dantel ve ön kısmında gümüş fermuarı var. Bluzün başka renkleri de vardı sitede. Ben çok sevdiğim haki rengini tercih ettim. Sonbaharda hırkaların içine giymek için de güzel ve oldukça şık bir bluz.


  Ayrıca kargoda her bir ürün ayrı şekilde paketlenmiş halde geliyor. Toplamda 4 parça ürüne 99.70 TL ödedim. Bu alışverişimin içinde deri bot olduğunu düşünürsek baya uygun fiyata alışveriş yapmış oldum. 
Kısacası giyiver.com uygun fiyatlı ve güzel ürünler satan bir site. 
Ve sanırım ben yine siteden bot alacağım :)









                                                      İnstagram : @mimarca_makyaj


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder